Felanmälan och andra viktiga telefonnummer

Viktiga telefonnummer och epostdresser för dig som är boende i BRF Takten:

Renew Service AB ansvara för både tekniska och ekonomiska förvaltningen för brf Takten.

Du som boende på brf Takten kan vända till Renew Service AB för frågor gällande, driften, fastighetsskötseln, betalning av hyror och månadsavgifter, uthyrning av förråd och bilplatser, överlåtelser och andrahandsuthyrning och felanmälan samt Jour i brf Takten. Alla felanmälningar ska göras hos Renew Service AB.

Vardagar mellan kl. 08.00- 17.00

felanmalan@renewservice.se
Telefon felanmälan: 08-34 38 00
Renew Service Jour: 08-34 38 00

Vem betalar för jourutryckningen?

Bostadsrättsföreningen betalar normalt om:

– Felet är akut och beror på funktionsfel i det fasta systemet för värme, vatten eller elsystemet tillhörande fastigheten.

Bostadsrättsinnehavaren/hyresgästen debiteras om:

– Felet uppkommit p.g.a. dennes försumlighet eller slarv med fastighetens installationer.

– Om felet innefattar ett område som enligt stadgarna inte är föreningens ansvarsområde